Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2013 18:09 - ПРАВОСЪДИЕТО НА БОГА
Автор: boceto Категория: Други   
Прочетен: 1587 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.10.2013 18:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Правосъдието на Бога

Псалом 73
    1. Благ е наистина Бог към Израел, към чистосърдечните.   2. А колкото до мене, краката ми почти се отклониха,
без малко бяха се подхлъзнали стъпките ми.
  3. Защото завидях на надменните, като гледах благоденствието на нечестивите.   4. Понеже не се притесняват при умирането си, а тялото им е тлъсто.   5. Нямат общите човешки трудности, нито са измъчвани, както другите хора.   6. Затова гордостта като верижка окръжава шията им, насилието обличат като дреха.   7. Очите им изпъкват от тлъстина; нечестие блика от закоравелите им сърца.   8. Присмиват се и говорят нечестиво за насилие; говорят горделиво,   9. издигат устата си до небето и езикът им обхожда земята.   10. Затова се отбива при тях народът Му, пият с пълна чаша.   11. И казват: Откъде знае Бог? И има ли знание у Всевишния?   12. Ето такива са нечестивите! Винаги са благополучни! Умножават богатство!   13. Наистина ли аз напразно съм очистил сърцето си и съм измил в невинност ръцете си,   14. тъй като съм измъчван цял ден и наказван всяка сутрин.   15. Ако понечех да говоря така, ето, бих изневерил на поколението на чадата Ти;   16. и мислех как да разбера това, но ми се виждаше много трудно,   17. докато влязох в Божието светилище и размишлявах върху сетнината им.   18. Ти наистина си ги сложил на хлъзгави места, хвърлил си ги на разорение.   19. Как изведнъж стигат до запустение! Съвършено биват довършвани от ужаси.   20. Както сън изчезва след събуждане, така и Ти, Господи, когато се събудиш, ще презреш образа им,   21. но тогава моето сърце кипеше и вътрешността ми се терзаеше.   22. Дотолкова бях обезумял и не разбирах! Бях като скот пред Теб.   23. Обаче аз винаги съм с Тебе, Ти ме хвана за дясната ми ръка.   24. Чрез съвета Си ще ме водиш и след това ще ме приемеш в слава.   25. Кого имам на небето освен Теб? И на земята не желая другиго освен Тебе.   26. Чезне плътта ми и сърцето ми; но Бог е сила на сърцето ми и вечният ми дял.   27. Защото, ето, тези, които се отдалечават от Тебе, ще погинат; Ти изтребваш всички, които като блудници Те изоставят. 28. Но за мен е добре да се приближа към Бога; Теб, Господи Йехова, направих свое прибежище, за да възгласявам всички Твои дела.



www.facebook.com/groups/486191091456162/


Тагове:   Бог,   вяра,   библия,   християнство,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boceto
Категория: Други
Прочетен: 84157
Постинги: 26
Коментари: 1
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930